Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2014 06:49 - Кажете: Как да ви заинтригувам?
Автор: goblenka Категория: Политика   
Прочетен: 974 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Според мен, повдигам важни теми, опитвам се да ви въвлека в тях, но явно не успявам. Твърде малко хора ме четат. Какво би трябвало да променя, за да се вдигне интереса и да се включите в дебата по повдигнатите теми? Днес това ме интересува най-много! Вашият интерес. Не към мен, а към темите! Те не са мои! Те са на страната и трябва да се разнищят до край. От това зависи как и за кого ще гласуваме през май, следващата година, на по-следващите избори... От изводите, които сме си направили по повдигнатите теми / не са представени всичките /, зависи и какво да изискваме, натъртвам " изискваме" от избраните, как да го изискваме, за да го получим. Зависи кого ще изберем, как ще номинираме. Не разбирам вашата пасивност. Аз ли не ви интригувам, или просто не ви интересува? Кажете как да ви заинтригувам?


Тагове:   две,   ТРИ,   едно,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. borko83 - До автора
08.02.2014 13:52
Аз съм се убедил , че повечето хора не ги интересуват истинските проблеми и наистина важните теми. Повече ги привличат крещящите и правокативни заглавия, основани на чисто психологически подход. А и снимки на блогъри ,особено тези имащи вид на бунтари интелектуалци или симпатяги. НЕ се обвинявай, просто така са устроени хората. Търсят интригата. И не им се мисли надълбоко много много. Приеми го като начин за бягство от деиствителността. Така че не се обвинявайте, а си пишете каквото ви е на душата. Все някой ще го оцени.
цитирай
2. goblenka - Не им се мисли на дълбоко
08.02.2014 15:04
Какво да направя за да им се прииска да мислят? Да решат, че в този момент нямат по-важна работа от това да мислят? Да мислят серизно, задълбочено, в контекста на днешния ден и перспектива - поне година? Това наистина е най-важната и неотложна задача, а хоризонтът - възможно най-кратък. Благодаря и на Вас за вниманието. В този момент страната ни има нужда от възможно най-широко основана концепция за себе спаение! Вместо хората да се занимават с дребнотемие, скандали, политически боричкания и пошли зрелища, да станат сериозни и ангажирани, както биха били, ако детето им умира.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goblenka
Категория: Политика
Прочетен: 141530
Постинги: 94
Коментари: 116
Гласове: 36
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930