Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2012 09:00 - Да се ограничат ли детските за брой деца за ромите?
Автор: goblenka Категория: Политика   
Прочетен: 655 Коментари: 0 Гласове:
0



 Днес това е темата. Да се дават детски за две ромски деца. Да се въведе образователна повинност.Никога не съм си мислила, че ще се налага да говорим така. За мен това е абсурд. Пред промените, всяко дете получаваше детски добавки. Всяко болно дете, с ТЕЛК, получаваше двойни. След това въведоха нов ред. Ако имаш някакъв доход над определен лимит, няма детски. Това е абсурд. Далеч от стандартите, морални, социални, всякакви, които сме имали. За мен не е нормално, да е важно, дали семейството, което кандидатства за детски е българско, турско, циганско... За мен е важно, това дете да си получи правото. неговите родители - също. важно ми е, като изпаднеш в нужда и се обърнеш за помощ, да не е нужно да имаш турско име, или адрес в гетото, за да получиш помощ. Нуждата няма цвят и етнос. За мен е важно, както моето дете е длъжно да ходи на училище и да покрива някакъв минимум знания, така и турските и циганскит! Днес, циганите не могат да говорят на български, какво остана да пишщат. А, ходели на училище! как става така? Старите турци не знаели да четат и пишат на български и за това им трябвали специални бюлетини! Не е вярно! Турците винаги са ходили на училище и са учили. Просто отказват да ползват български език и писмо. Друг е въпросът за отчайващата неграмотност на всички, макар да имат дипломи. Пресен пример - Черната Златка и Биг Брадър. как се дава диплома за висше при такива знания? Съгласна съм с предложението, да има образователна повинност. Всеки, който е пълноленет и неграмотен, да е длъжен да посещава някакъв брой часове и да получи някакво базово образование! Иначе, никога няма да излязат от гетото. Тази повинност трябва да е за всеки неграмотен, независимо от етноса. Изобщо: политиката не трябва да се прави за отделен етнос, социална прослойка, или отделен човек, с много възможности. Политиката трябва да  за всички!


Тагове:   едно,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: goblenka
Категория: Политика
Прочетен: 141503
Постинги: 94
Коментари: 116
Гласове: 36
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930